În urmă cu câteva luni, fiul meu, elev în a III-a, a mers cu colegii de școală la Destiny Park, în Băneasa. La întoarcere era aproape extenuat, dar nu se putea opri din povestit ”cât de tare” a fost acolo, ce activități au avut, ce super a fost tot. Surescitare nefirească pentru unul care cursul săptămânii e spațiul ăla de umplut cu apatie între momentele în care acces la telefon/tabletă/laptop.
Surpriza a fost că la câteva luni de la excursie a mai vrut odată. Adică a vrut atât de tare, că și-a folosit pentru asta parte din banii pe care îi strânsese în timp ”de la mamaie” sau din activitățile pe care le-a prestat.
Cine este interesat despre ce e vorba acolo, poate să acceseze site-ul lor, pentru că eu nu despre asta vreau să scriu. Încerc să-l conving să scrie el, dacă vrea să facă un ban cinstit, dar se lasă greu.
Interacțiunea pe care am avut-o cu front office-ul Destiny Park cred că merită să fie descrisă aici. A fost unul dintre acele momente în care mi-am (re)confirmat că, atunci când ai de-a face cu profesioniști, viața nu e doar mai ușoară, ci poate fi chiar frumoasă.
Pe scurt, pentru a rezerva din timp bilete, am intrat pe site, am completat ce era de completat acolo și, bazându-mă pe repetate experiențe anterioare negative cu acest tip de prim contact, m-am așteptat să nu primesc înapoi decât cel mult un mail din ăla, generat de un chatbot.
E, n-a fost așa. Într-un timp m-a contactat telefonic o doamnă, Arina. Mi-a explicat foarte clar și prietenos cum stau lucrurile și a rămas că o să revină a doua zi cu un mesaj. A revenit a doua zi, la fel de politicoasă.
I-am solicitat niște informații suplimentare legate de parcare. Mi le-a oferit, mi-a explicat și de ce nu o să am nicio problemă cu găsirea unui loc de parcare. Mi-a explicat și de ce e bine să cumpăr bilete mai devreme, și nu mai târziu, și ce activități vor fac copiii acolo, și cât de important este ca ei să fie lăsați singuri înăuntru, nu să fie însoțiți de vreun adult, și multe altele.
Știind ce poamă am și cu cine s-a întovărășit la ieșire, asta cu lăsatul singur m-a cam pus pe gânduri, dar am zis că mă decid la fața locului. Până să ajung la Destiny Park, doamna Arina m-a mai ajutat cu tot felul de chestii foarte importante cum ar fi: template pentru invitații personalizate pentru prieteni, formalități de check in, tarife de toate felurile, explicitări cu ce și de ce etc.
Rețineți, toată această interacțiune s-a purtat pe mail și pe telefon, cu câteva zile înainte să ajungem la locație. Am ajuns într-o sâmbătă dimineața, la ora stabilită, cu o hoardă pusă pe invadat parcul. Recepția, organizată ireproșabil. Oamenii, foarte amabili și prietenoși. Doamna Arina, la datorie.
Cât m-am ocupat de plată, nu-mi dau seama cum, îi încolonase (la propriu), și nu mai chițăia unul în timp ce dânsa le explica regulile parcului. Care reguli sună cam așa: în parc nu alergi că…. Transformați în mielușei, minunile și-au luat brățările și au intrat în parc. Fix cum au trecut de barieră au rupt-o la fugă. 😊
În ceea ce mă privește, după ce am fost abordat cum am fost abordat și am primit toate informațiile și explicațiile necesare, n-am mai avut nicio reținere să-i las singuri. Trei ore nu am știut nimic de ei, motiv pentru care am putut să ling liniștit vitrinele din mall.
După trei ore, reglementar, i-am preluat obosiți dar fericiți maxim.
N-am mai găsit-o în recepție pe doamna Arina, motiv pentru care scriu aceste rânduri și pentru a-i mulțumi (chiar și cu o destul de mare întârziere) pentru modul profesionist în care a știut să interacționeze cu clientul care eram.
Și mai vreau să spun că aproape pot face o predicție că pe termen lung Destiny Park o să fie o afacere de mega succes (și) dacă își va păstra aceleași criterii cu care își selectează oamenii de front office.
Recomandare făcută de Mihai Nicolae.
Acesta nu este un articol plătit. El reflectă experiența autorului, fără nicio condiționare și face parte din campania noastră de promovare a oamenilor și a afacerilor care sunt un plus pentru comunitate.